Sunt putine reclame atat de tari incat iti face placere sa te uiti la ele. In selectia de mai jos Nike conduce detasat, dar fiecare dintre ele are ceva in ea, care te face sa te uiti de placere.
- Reclama Nike pentru Cupa Mondiala din 2010, din Africa Sud. Ideea e de “Scrie-ti viitorul” si reclama arata niste super fotbalisti si cum ar fi arata viata lor daca rateaza sau daca reusesc.
2. Quilmes care e un fel de bere nationala in Argentina, au facut aceasta reclama pentru Mondialul din 2018. E o discutie antrenori-fani foarte deschisa, onesta si emotionala. In Argentina fotbalul e religie, deci sloganul a fost “Cerem mai putin de la Dumnezeu”. Au incercat reconcilierea intre nationala si fani si a isit cel putin o reclama foarte tare.
3. Reclama Nike in care au pus un Go Pro pe capul unui jucator de la Arsenal sau cel putin asta e ideea si tot spotul e ca si cum tu, cel care te uiti ai juca in echipa. Misto si ideea si realizarea.
4. E singura reclama Adidas din top, dar este preferata mea. Au adunat niste super fotbalisti, iau angajat actori sa ii joace pe Beckenbauer si Platini tineri. Are niste glume tari in detalii. E foarte aproape de reclama perfecta de fotbal. Pustii sunt bestiali. Neaparat uitati-va pana la final!
5. Ne-am intors la Nike. Au facut o nebunie d-aia de-a lor, cand au adunat niste super fotbalisti. Ideea misto, reclama tare, mi-a placut. Cadrele cu fiecare fotbalist sunt gandite foarte bine, si-au scos banii 🙂
6. Surpriza, e o reclama Puma. Daca urmaresti cat de cat reclamele de genul asta, seamana a ceva ce ar face Heineken sau Carlsberg. E reclama puma cu ocazia Valentine’s Day si au ales barbatii din pub absolut perfect. Dau super farmec reclamei in sine. Melodia este fix ce trebuie si mi-as dori mult de tot sa vad o galerie din Romania facand ceva similar.
BONUS: Reclama la Pepsi, din 2008, cu Mutu, Marica si Lobont. Ideea era sa ia oameni de pe strada, din cateva tari, si sa faca fix reclama pe care si-o doresc respectivii, cu jucatorii cu care vor ei. Mi s-a parut tare si nici n-o stiam.